Известие

Collapse
No announcement yet.

авариен режим - снимка от multiecuscan

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • авариен режим - снимка от multiecuscan



    идеи?

  • #2
    Соленоида който управлява турбото.

    ---------- Post added at 19:03 ---------- Previous post was at 19:02 ----------

    Другото е за релето на подгрева.

    Comment


    • #3
      Първото е изгоряла подгревна свещ, или недобра връзка между свещта и релето, втората е заради прекаленно високо налягане на турбото, преди да набедиш соленоида, провери лостчето, което движи геометрията дали се движи свободно

      Comment


      • #4
        Що тука пише сензор, а не соленоид?

        Comment


        • #5
          Защото, когато изисканото от компютъра налягане се различава от измереното от сензора, тои записва код за грешка за неправилно работещ сензор.
          Last edited by Lych-ko; d.m.y г., 18:45.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Lych-ko Покажи съобщение
            Защото, когато изисканото от компютъра налягане се различава от измереното от сензора, тои записва код за грешка за неправилно работещ сензор.
            Май не ме разбра, че им намеквам точно за сензора за налягане, а не за соленоида

            Comment


            • #7
              За MAP сензор ли иде реч?
              Четох някъде че е възможно да е ел. клапана, който регулира променливата геометрия?

              Comment


              • #8
                Като гледам параметрите в момента на запис, има някакво пренадуване. Направи тест в движение и виж дали винаги пренадува. Ако е така е или соленоида или геометрията е за чистене.
                Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                  Като гледам параметрите в момента на запис, има някакво пренадуване. Направи тест в движение и виж дали винаги пренадува. Ако е така е или соленоида или геометрията е за чистене.
                  Е как да няма пренадуване 2700mb ли 1,7-бара реално налягане!
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    Един малко лайшки въпрос.Ако има малък пробив в турбо пътищата възможно ли е да пренадува?
                    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                    Comment


                    • #11
                      Я си свали сензора за налягане в смукателния колектор и го смени, че тук ще те накарат да си смениш турбото

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                        Като гледам параметрите в момента на запис, има някакво пренадуване. Направи тест в движение и виж дали винаги пренадува. Ако е така е или соленоида или геометрията е за чистене.
                        Не. Много рядко влиза в авариен режим - 1 път на 2 месеца някъде.

                        Comment


                        • #13
                          Ето ти още един лаишки въпрос в който се крие отговора ти.Ако ти е спукана гумата ,ще спадали или ще се надува до гръмване ?
                          Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Отговора ми беше конкретно към частта дали винаги пренадува - не е винаги, 1 път на 2 месеца.

                            Comment

                            Working...
                            X